Ten kurs jest dedykowany dla nauczycieli, którzy mają już doświadczenie w zakresie edukacji z wykorzystaniem symulacji medycznej. Całość kursu poświęcona jest symulacji wysokiej wierności. Treści szkoleń oraz instruktorzy są dobierani indywidualnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego oraz od specjalizacji danego kierunku.
Główne cele szkolenia:
- wykorzystanie symulacji wysokiej wierności w praktyce,
- organizacja pracy w zespole w trakcie zajęć z wykorzystaniem symulacji wysokiej wierności,
- wykorzystanie zaawansowanych funkcji symulatorów podczas prowadzenia zajęć metodą symulacji wysokiej wierności,
- wykorzystanie dedykowanych systemów audio-video podczas prowadzenia zajęć metodą symulacji wysokiej wierności,
- omówienie poszczególnych etapów współpracy z technikiem symulacji medycznej,
- zasady pisania scenariuszy symulacyjnych do zajęć prowadzonych metodą symulacji wysokiej wierności,
- zaawansowane metody prowadzenia oceny studentów i debriefingu oraz techniki podsumowujące dla potrzeb kształcenia na kierunkach medycznych,
- ocena wiedzy i umiejętności studentów z wykorzystaniem symulacji wysokiej wierności,
- zasady prowadzenia oceny umiejętności technicznych studenta,
- zasady prowadzenia oceny umiejętności nietechnicznych i ich znaczenie oraz wpływ na prawidłową pracę w zespole medycznym oraz zapobieganie zdarzeniom niepożądanym.
Forma realizacji szkolenia:
- Szkolenie stacjonarne w Rzeszowie, z wykorzystaniem infrastruktury, sprzętu oraz systemu a-v i do zarządzania organizatora. Szkolenie dwu- lub trzydniowe, prowadzone przez osoby z wieloletnim doświadczeniem dydaktycznym i szkoleniowym w zakresie symulacji medycznej oraz organizacji egzaminów OSCE. Aby zachować wysoką jakość i skuteczność szkoleń, zajęcia odbywają się w małych grupach teoretycznych i praktycznych.
- Szkolenie w siedzibie Zamawiającego, z wykorzystaniem sprzętu oraz infrastruktury Zamawiającego. Szkolenie może być jednodniowe przypominające, dwudniowe poszerzające lub trzydniowe, w zależności od potrzeb Zamawiającego. Aby zachować wysoką skuteczność szkoleń, sugerujemy nie większe niż 8-osobowe grupy szkoleniowe.
- Szkolenie w formie zdalnej, z wykorzystaniem najnowszych technik teleedukacyjnych, takich jak: kursy e-learningowe z rozbudowaną formą graficzną oraz filmową, interaktywne sesje symulacyjne na żywo z czynnym udziałem kursantów.